En Marius – kofte ❤

Sandnes Sisu, medium størrelse. Passet perfekt sies det ❤

Sandnes Sisu, medium størrelse. Passet perfekt sies det ❤

Søteste Maren ville ha en kofte hun, og jeg tenkte «jada, det går fint det» selv om jeg visste jeg tok et rimelig stort steg i strikkekunnskapen min. Montering sa du? Njaaaa, og det gikk som det måtte gå. Prøvde i måneder å kvinne meg opp til å sy i mesterverket mitt, så begynte svigermor å hjelpe meg på vei. Til slutt ble løsningen å sende den vekk…. Og plutselig var den fiks ferdig! Takk, igjen, til Monica og mamman hennes 🎉

Svigermor prøver desperat å vise hvordan, mens det eneste jeg tenker "nei nei nei, det skjer IKKE at jeg klipper i mesterverket mitt"

Svigermor prøver desperat å vise hvordan, mens det eneste jeg tenker «nei nei nei, det skjer IKKE at jeg klipper i mesterverket mitt»

Å sy var en ting, men å KLIPPE!!! nei nei nei….

Ble litt stolt over at jeg endelig kunne begynne å sette på knappene 😊

Ble litt stolt over at jeg endelig kunne begynne å sette på knappene 😊

2 responses to “En Marius – kofte ❤

  1. Hei 🙂
    Hvilken oppskrift har du brukt på denne hvite Marius- koften? 🙂

Legg igjen en kommentar